Welcome to the Cari Emas Forum.

» RGCX FAN

» VGMC FAN

» Log in

User Name Not a member yet?
Register Now!
Password
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: SAHAM FGVH

  1. #1
    rochie
    Guest

    SAHAM FGVH

    Hari ini di apungkan di BSKL... mencatatkan premium 0.84 sen .... bermakna setiap unit hanya ada lebihan 0.31 sen.....

  2. #2
    cd-ana
    Guest
    Quote Originally Posted by rochie View Post
    Hari ini di apungkan di BSKL... mencatatkan premium 0.84 sen .... bermakna setiap unit hanya ada lebihan 0.31 sen.....
    kita tengok esok lak brape harga dier....

  3. #3
    Shamshul Didarelly
    Guest
    Quote Originally Posted by rochie View Post
    Hari ini di apungkan di BSKL... mencatatkan premium 0.84 sen .... bermakna setiap unit hanya ada lebihan 0.31 sen.....
    naik kejap je tu..sebelum puasa nanti gi mana ya?

  4. #4
    rochie
    Guest
    Quote Originally Posted by Shamshul Didarelly View Post
    naik kejap je tu..sebelum puasa nanti gi mana ya?
    TAK PAYAH TUNGGU PUASA... ESOK TERUS JUAL JE... 800 X 0.31 = RM 248 .. PASTU JOIN / TOPUP VGMC/RGCX .... ADEHHHH...

  5. #5
    ahfuk
    Guest
    agak2 lih smpi ke rm8 ke?ke akan jatuh menjunam?

  6. #6
    jzie85
    Guest
    sush nk ckp. maklum la FGVH kan antara IPO yg terbesar lpas FB. tapi aku rasa dia boleh naik lg itupon sbb dia men agriculture. memg bnyak demand la xmcm FB tu xde source income len dr FB.

  7. #7
    fahmifaizah
    Guest
    mengikut dalam amalan & tilikan teman,harga dia blh melonjak skit lagi & boleh bertahan bt beberapa ketika,tp lpas tu siapa2 yg langgan saham dia,harap bersedia la utk sebarang kemungkinan..huhuhuuuu..a da org kata FGVH ni blh p jauh sbb kecekapan pengurusannya,tp teman berpendapat sebaliknya,FGVH ni akan bermasalah sbb ketidakcekapan & ketidaktelusan pengurusannya..teman hanya memerhati dr jauh..

  8. #8
    rochie
    Guest
    harga masih lagi statik....

  9. #9
    nasaruddin
    Guest
    Org tua sy dpt 800 unit. Nk tunggu ada margin RM1/unit leh le jual.

  10. #10
    rochie
    Guest
    Quote Originally Posted by nasaruddin View Post
    Org tua sy dpt 800 unit. Nk tunggu ada margin RM1/unit leh le jual.
    HARAP HARAP DAPAT NAIK LE....

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

» What's New

» May 2015

S M T W T F S
2627282930 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 123456

» Stats

Members: 5,897
Threads: 13,680
Posts: 92,986
Top Poster: CE ADMIN~Deen (1,922)
Welcome to our newest member, eisgbnpt23

» Today's Birthdays

None
Powered by vBadvanced CMPS v4.3.0